Upravit stránku

Asistentka ředitele je doslova středobodem firmy. Má na starost zejména firemní korespondenci, evidenci faktur a skladových dokladů. Už podle názvu pozice je samozřejmě pravou rukou ředitele společnosti, stará se příchozí návštěvníky a chod kanceláře.

Pro lepší představu bychom mohli práci asistentky zjednodušeně shrnout takto: Díky ní jsou v pořádku všechny doklady, zákazník se k nám vždy dovolá a dostane relevantní kontakt, vedení společnosti má na obchodní cestě kde bydlet, zboží objednané v zahraničí dorazí včas a v žádaném počtu a nestane se, že by v kanceláři došly tonery do tiskárny.

Celý popis práce a vše, co s novou pozicí souvisí, najdete na našich kariérních stránkách.

Pokud cítíte, že je taková práce pro vás jako šitá na míru, neváhejte, a pošlete nám váš životopis spolu s motivačním dopisem. Máte-li ohledně této pozice jakékoliv dotazy, Marcela Žižková vám vše ráda dovysvětlí na tel. 728 514 945 nebo pište na marketing@gradus-sro.cz.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti